Klachtenreglement
Amica Manu Opleiding Sportverzorging
In dit reglement wordt verstaan onder:
Artikel 2 Doelstelling
Het klachtenreglement regelt de wijze waarop de directie van Amica Manu een klacht in behandeling neemt en regelt daarbij tevens de waarborgen waarmee deze procedure is omkleed.
Artikel 3 Klachtbehandeling in de praktijk
Artikel 4. Criteria klachtenbehandeling
De directie van Amica Manu hanteert de volgende ontvankelijkheids criteria van een klacht.
Artikel 5 De feitelijke behandeling van de klacht
Artikel 6 De afhandeling van de klacht
Artikel 7 Beëindiging van de procedure
De klachtprocedure is geëindigd wanneer:
Artikel 8 Feitelijke afhandeling van beroep
Onderzoek:
Artikel 9 Slotbepaling
In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist de directie van Amica Manu t.a.v. de te nemen voorzieningen
Amica Manu
T.a.v. de heer P. van Steenbrugge
Kruizemunt 30
8252 BM Dronten
Referentie:18.10.040
Betreft: beroepsinstantie NGS
Datum: 14 september 2022
Geachte heer van Steenbrugge,
Hierbij bevestig ik dat het Nederlands Genootschap voor Sportmassage optreedt als beroepsinstantie voor het opleidingsinstituut AmicaManu.
De klachten zullen worden behandeld zoals beschreven in het klachtenreglement van het opleidingsinstituut.
Vertrouwend u hiermede van dienst te zijn,
Met vriendelijke groeten,
A.M.G. J. Bruinsma
directeur